Press release

09/2022

Publicis Groupe weerspiegelt de ware aard van de gokkers voor Ladbrokes.be

De site voor sportweddenschappen Ladbrokes.be lanceert vandaag zijn nieuwe campagne met het agentschap Publicis Groupe. Daarbij laten ze zien hoe kansspelers zich voelen tijdens het wedden.

De in 2020 gelanceerde campagne “Als zij spelen, speel jij” toont kansspelers die helemaal in de ban zijn van voetballers die net gescoord hebben.

Ladbrokes.be en Publicis Groupe werkten hiervoor samen met het Franse regisseursduo Ad&Pablo (de makers van de clip 911 van Damso) om deze analogie tussen weddenschapspelers en voetballers op het scherm te brengen. Deze dynamische film wordt ondersteund door de ritmische muziek van het componistenduo Else. Het resultaat is heel indrukwekkend...

Het concept is uitgewerkt in twee tv-spots van 30’’, waarvan één versie de Wereldbeker Voetbal als thema heeft, een 20’’, verschillende digitale formaten en SoMe.

Klik hier om de video te zien.