Breaking news
05/2022
De eerste programmatische In Game campagne in België!
Ladbrokes.be is een belangrijke speler op het gebied van online weddenschappen in België. Bij de lancering van haar nieuwe mobiele app en website in 2021, streefde Ladbrokes naar een breed opgezette branding campagne om zowel captive gebruikers aan te trekken als het bereik van het toestel te maximaliseren om het spectrum van potentiële gebruikers te verbreden. Dit alles terwijl het zijn status als early adopter in digitale reclame bevestigt. Daarom heeft Ladbrokes.be de krachten gebundeld met de expertise van Gamned! om de eerste programmatic In Game campagne in België te lanceren, en om het potentieel van dit digitale formaat exclusief te testen. Deze innovatie was gebaseerd op een display-advertentie in het populaire spel Football Manager (versies 2020 en 2021) om een publiek aan te spreken dat overeenkomt met de diensten die Ladbrokes.be aanbiedt. Voor Gamned! is dit partnership een opportuniteit om Ladbrokes.be in de kijker te zetten in onontgonnen game-universums, met bevoorrechte reclamelocaties en in affiniteit met de gebruikers van de Ladbrokes.be site.
Gamned! heeft zijn krachten gebundeld met een technologische partner, Bidstack, waardoor de aankoopmechanismen die eigen zijn aan programmatic advertising, en die de kracht ervan zijn (targeting, gecontroleerde capping, enz.), beschikbaar zijn in 100% in-game omgevingen.
Youtube link: https://youtu.be/ie6l0iSVC4I
Link naar het artikel: https://www.trophees-marketing.fr/gaming-esport/content/finalistes-placement