News

11/2022

Een gloednieuwe 3D-reclametechnologie voor het eerst in België

Een maand lang kunnen voorbijgangers in het centrum van Brussel, in het bekende winkelcentrum City 2, kennismaken met de nieuwe 3D-reclametechnologie. Een selectie van merken zoals Ladbrokes.be, Toyota, de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB), Continental en zelfs Lego nemen deel aan het experiment. Van een zwevend casino slot dat verandert in een roulette, een zwevende auto, draaiende wielen of vliegende Lego-stenen, je zal versteld staan.  

Hypergram is speciaal ontworpen voor het menselijk oog met behulp van een nieuwe generatie 4K-technologie die lichtdeeltjes vervormt en omzet in hologrammen. De cinematografische projecties die overgaan in merkervaringen kunnen worden ervaren zonder de hulp van een 3D-bril, headset of app.  

Hypergram is ontwikkeld door Ingage Media en Disturbed Media Group met de bedoeling om consumenten te verbazen en tegelijkertijd de OOH-marketingindustrie te ontwrichten. Hypergram biedt een unieke ervaring met echte 3D holografische objecten die door de lucht zweven en voor lange tijd in het geheugen blijven hangen.  

Met deze technologie positioneert Ladbrokes.be zich opnieuw als een pionier in innovatie. Het Ladbrokes' team verklaarde: "We zijn super vereerd dat we door Hypergram werden gecontacteerd om deel te nemen aan deze revolutionaire technologie en hopen dat het publiek er evenveel van zal houden als wij!".  

Om de 3D-reclame te zien, gelieve hier te klikken.